Ons HUus klaar voor de Stefan Bokaal

Beste leden,

Nog even en het is zover. Op 2 oktober 2021 is de benefiet wedstrijd Stefans Bokaal. De opbrengst van deze dag wordt volledig gedoneerd aan de Johan Cruijff Foundation.

Er zijn nog een paar plaatsen vrij voor deelname aan de wedstrijd, dus schrijf nog snel in. Naast de deelname aan de wedstrijd is het ook mogelijk om alleen deel te nemen aan de festiviteiten. Daarvoor is een aparte inschrijving mogelijk.

De Johan Cruyff Foundation steunt en ontwikkelt sportactiviteiten voor kinderen, overal ter wereld. We focussen ons daarbij op kwetsbare kinderen. Met onze sportprojecten voor kinderen met een beperking, onze Cruyff Courts en onze Schoolpleinen14 geven we deze kinderen de ruimte.

Ruimte waar zij zich kunnen ontwikkelen, ruimte om vrienden te maken én ruimte waar zij hun fysieke en mentale gezondheid kunnen verbeteren.

Ruimte om het beste uit jezelf te halen.

Gehandicaptensport

Juist voor kinderen met een handicap zijn bewegen en sporten belangrijk. Niet alleen voor hun gezondheid, maar ook om anderen te ontmoeten en zelfvertrouwen te krijgen. Helaas is het voor hen soms niet gemakkelijk om een sport te beoefenen, doordat het aanbod gering is en de benodigde materialen vaak kostbaar. Met verschillende samenwerkingen verbreedt de Cruyff Foundation het sportaanbod en maakt dit toegankelijker, zodat ook kinderen met een beperking de ruimte krijgen om hun talent de ontdekken.

PROGRAMMA 2 oktober

• 11:00 – Welkom, ontvangst met koffie en lekkernij, verkoop van mulligans, betaling deelname
  • 11:30 – Johan Cruijff Foundation
  • 12:00– Familie Hu opent de wedstrijd vanaf hole 18
  • 12:15– Op uw plaatsen naar de hole
  • 12:30 – Shotgun Texas Scramble
  • 17:00 – Hapje, drankje, muziek en verkoop loten
  • 18:00 – Verloting, buffet, veiling en veel gezelligheid.

U bent gedurende de dag welkom op de baan:

Hole 2 en 6 – Beat the pro – leuk om te kijken.

Hole 15 – Hole in one – Een prachtige auto te winnen.

Veel gezelligheid en mogelijkheid een donatie te doen.

Ook kunt u thuis een donatie doen,  ga dan naar : https://acties.cruyff-foundation.org/actie/hetty-hilbink

Een groot aantal sponsoren hebben mooie kavels en prijzen beschikbaar gesteld.