Onze Golfprofessionals

Lessen op de Golf CLub Havelte worden gegeven door onze eigen golfpros. Zij geven privélessen, groepslessen en baanlessen aan zowel de beginnende golfer als de gevorderde golfer. Zo kunt u leren golfen op uw eigen tempo.

PGA Professional

Joseph de Rijk

Mijn naam is Joseph de Rijk;

Als betrokken Golfprofessional sta ik u graag terzijde om het beste in uzelf naar boven te halen:

Ik maak gebruik van hoogwaardige technische kennis en hulpmiddelen zoals Radar Doppler, Mevoo+ Pro, videoanalyses e.d.

Het regelmatig volgen van webinars, workshops en andere manieren van bijscholingen is een must om u constant te kunnen bedienen van de laatste ontwikkelingen in de wereld van golf.

Samen kijken wij naar wat u nodig heeft en streven wij samen naar beter golf, ook bieden wij hulp bij efficiënt trainen om doelen te kunnen halen. Of u nou kennis maakt met de golfsport of u wilt ontwikkelen tot een betere speler. We gaan er met volle inzet en plezier aan de slag.

Tijdens de lessen wordt er gekeken naar hoe u het beste leert, wat wilt u leren en wat zijn uw doelen. Daarbij verliezen we niet uit het oog dat uw spel plezierig en comfortabel blijft.

Ons gezamenlijke doel is, u nog meer verbinden met deze prachtige sport en maximaal spelplezier te laten beleven.

• Lesgeven. Privé en in groepen voor elk niveau.
  • Coaching
  • Organiseren van golf activiteiten o.a buitenland trainingen en golfreizen
  • Aansturen van jeugdcoach en golfinstructeur;
  • Course management; TPI Level 1.

Kortom mijn enthousiasme, het gebruik van hedendaags analyse technieken en lesmiddelen staan u terzijde.

Verder heb ik als amateur gespeeld in binnen en buitenland.

Ik ben Golfprofessional *opgeleid voor juni 2009 (KSS niveau 3.)

Ervaring:

• Golfbaan Naarderbos van 2006 – 2007
  • Golfclub Zwolle 2007-2020
  • Golfbaan Rijk van Nunspeet 2021-heden

Ik kijk er met plezier naar uit u  op de les mat te begroeten.

U kunt mij vinden via deze link naar de online lesagenda.

Ik heb er zin in! U ook?

Met vriendelijke groet,

Joseph de Rijk

PGA Golfprofessional.

E: j.de.rijk@golfclubhavelte.nl

T: 06 – 511 978 66

PGA Professional

David Love

Mijn naam is David Love;

Ik verheug mij zeer op de komende seizoen(en) om zoveel mogelijk golfers te helpen met het verbeteren van hun golfspel. Samen met Joseph de Rijk kom ik van GC Zwolle en Nunspeet. De laatste 17 jaar heb ik samen met Joseph een sterk samenwerkend duo gevormd die ik graag voortzet hier op Havelte.

Ik ben sinds 1992 golfprofessional en ben op mijn 4e jaar (1977) met golf in Schotland. Tot 1991 heb ik een mooie amateur carrière gehad waarbij ik ook voor Schotland heb gespeeld. In 1993 ben ik naar Nederland gekomen om mijn professionele loopbaan als speler en coach voor te zetten. Ik heb op diverse golfbanen in Nederland gewerkt waaronder Hooge Graven, De Koepel, Naarderbos en Zwolle.

Ik heb verschillende jeugd spelers geholpen van beginner tot en
met de Nederlands selecties. Ik heb zelf geen voorkeur en zie de uitdaging en
diversiteit in het coachen van jong en oud en van beginner tot gevorderd
speler.

Om uw voortgang te meten maak ik gebruik van diverse testen, te beginnen
met uw start niveau en vervolgens later weer te meten om uw voorderingen goed in kaart te brengen. Daarbij maak ik gebruik van video-opnamen en Trackman. Trackman is een radar die veel informatie over uw swing en uw balvlucht meet. Het lijkt in de eerste instantie wat ingewikkeld maar het heeft mijn lessen alleen maar simpeler en duidelijker gemaakt want: Meten is weten!

Ik woon in Zwolle en heb 2 dochters Luna (20) en Skye (17). Ik
hoop u binnenkort te ontmoeten en samen een plan uit te stippelen om uw
Golfspel beter te maken.

Ik kom vanaf Maart op vrijdagen en zal later ook de dinsdagen toevoegen aan mijn lesdagen op GC Havelte.

Klik onderaan voor mijn online lesagenda.

Met vriendelijke groet,

David Love