Maak kennis met de Business Club

U wilt uw relatienetwerk versterken, uw naamsbekendheid vergroten, uw maatschappelijke betrokkenheid tonen en ook nog aan uw lichamelijk conditie werken. Het liefst binnen een zakelijke en sportieve omgeving? Kies dan voor een Businesspakket bij Golf Club Havelte. Als lid kunt u uw zakelijke contacten uitnodigen voor een onbezorgde golfronde en u kunt terugvallen op het netwerk van onze Business Club. Hiervoor organiseert de Business Club tal van activiteiten, gericht op het goed, sportief faciliteren van uw relaties en gericht op het uitbreiden van uw netwerk.

Businessleden

Met het businesslidmaatschap beschikt u over een breed scala aan activiteiten en een exclusief wedstrijdprogramma voor de businessleden. In het wedstrijdprogramma ontbreekt de businesscompetitie natuurlijk niet. Met uw team gaat u de strijd aan om de felbegeerde “Cup met grote oren”, echter altijd met de gedachte dat het gaat om het sociale en relationele aspect.
Met de businesslidmaatschap heeft u ook speelrecht op de 4**** banen.

Mocht u nog niet in het bezit zijn van een Handicapbewijs, dan kan onze  PGA Golfprofessional u daar perfect bij helpen. Als businesslid kunt u ook gebruik maken van een speciaal lespakket, welke op basis van uw persoonlijke wensen gemaakt zal worden.

“Golf bij uitstek het middel om te netwerken”

Businesslidmaatschap

Het pakket van het bedrijfslidmaatschap (€ 1.595,00) ziet er als volgt uit:

• lidmaatschap op bedrijf
  • 12 ballen logo club (eenmalig)
  • Speelrecht volgens de geldende 4**** Lidmaatschap regels op:
    • GC Zwolle
    • GC De Groene Ster (Leeuwarden)
    • GC De Compagnie (Veendam)
  • Vermelding op de TV in de hal
  • Vermelding op bedrijfsbord buiten
  • 1 dagdeel vergaderen op GC Havelte
  • 5 vouchers van 18 holes of 10 vouchers van 9 holes
  • Volledig NGF-registratie
  • Deelname aan de Business-competitie voor 2 pers.
  • Deelname aan de Business Relatie dag voor 2 pers.
  • Het lidmaatschap is telkens voor een jaar, lopend van 1 januari t/m 31 december

Voor informatie kunt u contact opnemen met Gertjan Holterman op 06-83791590 of stuur email naar businessclub@golfclubhavelte.nl