Gastspelers zijn opnieuw welkom!

Na een lang periode van beperking op gastspelers zullen we per zaterdag 27 maart weer, hetzij met mate, gastspelers toelaten.

Per uur  zal één volledige gast-flight worden toelaten. Dit geldt niet voor een flight van leden en hun introducé(e)(s): deze wordt niet gezien als een gast-flight.

Verder:

• Gasten moeten telefonisch reserveren.
  • De maximale totaal handicap voor een flight blijft vooralsnog 108, ongeacht het aantal spelers.
  • Een gast mag 4 x worden geïntroduceerd. Per lid mogen per keer twee genodigden tegen het introductietarief spelen.
  • Prime-time blijft vanaf 10.00 uur t/m 14.00 uur. Een reservering van 1 persoon is daarin niet toegestaan.
  • Max. 8 vier-sterren-leden per club per dag.
  • Het secretariaat zal per maandag (zomertijd) geopend zijn van 08.30 uur tot 16.30 uur. Daarna zal
  • Op zaterdagen de receptie worden bemand door vrijwilligers van de club en open zijn van 10.00 – 15.30 uur.

Kleine stapjes, maar we hopen zo elke keer weer dichter bij een normale standaard voor de toekomst te komen.

Bestuur Golf Club Havelte.