Jeugd wint wisselbeker NJGT 2021

Afgelopen jaar heeft de jeugd van Golf Club Havelte deelgenomen aan de wedstrijden van de Noordelijke Jeugd Golf Tour (NJGT).  Aan de NJGT doen bijna alle golfclubs uit Friesland, Groningen en Drenthe mee. In totaal hebben er 85 jeugdleden van verschillende golfclubs meegedaan aan de wedstrijden.

Afgelopen zondag was de finale dag bij de Drentsche Golf & Country Club. Naast de prijzen voor de wedstrijd van afgelopen zondag werden ook de prijzen bekend gemaakt van de beste spelers van het seizoen en de beste golfclub van het seizoen.

In de categorie beste golfclub van de NJGT van 2021 heeft de jeugd van Golf Club Havelte de meeste punten verdiend en is daarmee winnaar geworden.

Hierbij feliciteren we de jeugd met dit geweldige resultaat en hopen we volgend jaar de wisselbeker ook weer te winnen.