Jeroen Slump & Regina Merkus – Clubkampioenen Matchplay 2023

In het tot nu toe warmste weekend van 2023 speelden in totaal 30 deelnemers om het Clubkampioenschap Matchplay.
De finales werden zondag, na een zeer bewogen zaterdag, bij de dames gespeeld door Regina Merkus en Cisca Abraham en bij de heren door Roderick Postma en Jeroen Slump.

Nadat Femmie Loijenga de derde prijs won van Margriet Neyssen en Albert-Hans Akkerman dezelfde prijs bij de heren won van Sten Klos, werden de finales besloten. In de baan gevolgd door clubleden en familie werd de winst van Regina op Cisca beslist op hole 16.
Bij de heren leek het nog even spannend te worden, maar na een gemiste eagle kans voor Roderick op hole 17, besliste Jeroen met een birdie het kampioenschap.

Voorzitter Robert van der Kamp zette de prijswinnaars in het zonnetje, maar nam ook even de tijd om het 14-jarige talent Sten Klos te benoemen vanwege zijn prestatie 4e te eindigen in deze strijd met ervaren spelers: Van Sten Klos zullen we vast nog meer gaan horen!

(foto’s: Elsa van der Tol)