Clubkampioen Strokeplay en Stableford 2023

Robert van der Kamp wint met 1 slag verschil de Clubkampioenschappen Strokeplay van Elkjaer Kasel die op zijn beurt weer met 1 slag verschil, de 3e plaats aan Maurits Witvoet overliet.
Allen gefeliciteerd!
De uitslag van de strokeplay kampioenschappen met zijn 16 deelnemers die in 2 dagen en 45 holes moesten spelen werd nog heel spannend. Met 5 slagen voorsprong op de rest van het deelnemersveld na de 1e speeldag had Elkjaer Kasel weinig zorgen. Met een matige score op de afsluitende finaledag ging uiteindelijk Robert van der Kamp er met de winst vandoor.
Speciale vermelding voor de nummer 3, Maurits Witvoet, die met zijn 13 jaar als ‘rookie’ met minimaal verschil een podiumplek wist te bemachtigen. Veelbelovende uitslag wat dat betreft!

Clubkampioen Stableford 2023: Henk Westenbrink

In het deelnemersveld van de stableford clubkampioenschappen wist winnaar, Henk Westenbrink, de 2e lus beter te scoren dan de gelijk scorende runner-up, André Kasel. De derde plek werd bemachtigd door Chiel van Egmond.