iBirdies op Golf Club Havelte

iBirdies

Allereerst: iBirdies voldoet aan de strenge regelgeving op het gebied van privacy, de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG)

Met iBirdies geeft Golf Club Havelte de leden een gratis app op hun smartphone.
De app brengt heel veel dingen van een rondje golf bij elkaar: alles voor Havelte in één app.
Waar je ook bent, iBirdies geeft je op een handige manier toegang tot alles wat je nodig hebt voor een rondje golf: het reserveren van een starttijd, alle informatie over de baan, een interactief baanboekje, een gepersonaliseerde scorekaart en nog veel meer.
Haal meer uit je ronde vóór, tijdens en na het spel.

Download de app
Download de app in de App Store (Apple, vanaf iPhone 6 of SE) of in Google Play (Android, vanaf versie 9).
Volg bij het openen van de app de instructies op het scherm.

Neem even de tijd voor het invullen van het gebruikersprofiel. Dan maak je optimaal gebruik van alle mogelijkheden.
Houd de inloggegevens van E-golf4U en het NGF-nummer bij de hand. Als die zijn ingevuld kun je via de app starttijden reserveren, krijg je een gepersonaliseerde score kaart, stuur je q-kaarten in en staat je WHS-historie in de app.

Zet ‘locatie’ aan
iBirdies zorgt voor het reserveren van startijden, het invoeren van kaarten en geeft je je exacte en je playing handicap voor een gepersonaliseerde scorekaart.
Zorg ervoor dat in de app de locatiegegevens aan staan. iBirdies geeft je dan een interactief baanboekje met nauwkeurige plattegronden van alle holes en extra informatie voor je speelplan.

Vul je eigen Golfnetwerk
Het wordt allemaal nog makkelijker als ook je golfpartners iBirdies gebruiken. Dan kun je elkaar uitnodigen voor een flight. Als zo’n uitnodiging wordt geaccepteerd, staat die direct bijgeschreven in E-golf4U. Zo kun je ook groepjes maken. Gemak dient de mens.

Blijf op de hoogte
In de Drop Zone staat het laatste nieuws van de vereniging. Zorg daarom ook dat de pushnotificaties voor de app aan staan. Je ontvangt dan, telkens als er nieuws is, direct een bericht op je telefoon dat er een bericht voor je klaar staat. Sneller kan de communicatie niet gaan!

Lees alles over iBirdies rustig door op de website https://ibirdies.com

• Mocht je geen geschikte smartphone hebben, dan kun je je nog altijd aanmelden aan de balie.
  • Zaterdag 28 mei a.s. kun je tussen 10.00 uur en 16.00 uur vrij inlopen in het clubhuis om vragen te stellen over het gebruik van iBirdies en/of hoe deze in te stellen.
  • Iedereen die komend weekend de iBirdies app op haar/zijn telefoon kan aantonen, ontvangt een heerlijke kop koffie/thee met een plak cake erbij.